Thursday 22 December 2011

Jiwa 16 karya AIKAWA Show

Buku 1


Sipnosis:
Saya, si gadis biasa seperti manusia lain. Dirinya tiada keinginan istimewa mahupun menyimpan impian. Namun ketika Saya mendendangkan lagu, warna sebenarnya terselah...
Suatu hari ketika Saya asyik berkaraoke sendirian, seorang produser muzik Encik Takase terdengar suaranya yang merdu. Tetapi Saya langsung tidak berminat menceburi bidang nyanyian... Lagenda diva paling tabah kini bermula...!

Buku 2(TAMAT)


Sipnosis:
Saya menyanyi demi Takase. Dia akhirnya telah memutuskan bahawa Takase akan menjadi produser album debutnya. Rakaman klip video untuk debut besar-besaran pun bermula!
Sementara itu, muncul seorang perempuan entah dari mana, menyatakan Saya sekadar pengganti bekas kekasih Takase. Terkejutnya Saya sehingga suara nyanyiannya terjejas lantaran terlalu memikirkan Takase..?!
Kisah lagenda diva paling tabah berakhir di sini!!

No comments:

Post a Comment